آموزش آپدیت آنلاین آنتی ویروس نود 32 نسخه اندپوینت 5

آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 اندپوینت 5

در این آموزش با چگونگی آپدیت آنلاین آنتی ویروس نود 32 نسخه اندپوینت 5 آشنا می‌شوید.

برای دانلود آنتی ویروس اندپوینت نود 32 نسخه 5، به این لینک مراجعه کنید.

برای خرید لایسنس آنتی ویروس اندپوینت نود 32 نسخه 5، به این لینک مراجعه کنید.

 

آموزش استفاده از لایسنس خریداری شده

پس از نصب آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5 (نسخه آنتی ویروس و یا اینترنت سکیوریتی) برای استفاده از لایسنس خریداری شده، مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا فایلی که پس از خرید لایسنس در اختیار شما قرار داده شده است و فرمت zip دارد را Extract (استخراج) کنید.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

پس از استخراج، فایل لایسنس با فرمت XML در دسترس می‌باشد.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

از کنار ساعت ویندوز و یا از منوی استارت ویندوز، آنتی ویروس و یا اینترنت سکیوریتی نود 32 اندپوینت نسخه 5 را اجرا کنید تا پنجره اصلی آنتی ویروس نشان داده شود.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5
آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

در پنجره‌ی اصلی آنتی ویروس همانند تصویر زیر به بخش Setup مراجعه کنید و سپس برروی لینک Import and export settings کلیک کنید.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

پنجره زیر را مشاهده خواهید کرد. برروی دکمه‌ی … کلیک کنید.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

فایل XML استخراج شده در مراحله قبلی را انتخاب کنید.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

در نهایت برروی OK کلیک کنید تا لایسنس در آنتی ویروس وارد (Import) شود.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

حالا در پنجره‌ی اولیه‌ی آنتی ویروس به بخش Update رفته و برروی لینک
Update virus signature database  کلیک کنید تا آپدیت آنتی‌ویروس آغاز شود.

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

شروع آپدیت آنتی‌ویروس از طریق لایسنس خریداری شده

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 

نمایش پیام آپدیت شدن موفق آنتی ویروس

آپدیتا آنلاین آنتی ویروس نود 32 اندپوینت نسخه 5

 


حل مشکلات احتمالی برای آپدیت آنتی‌ویروس

مشکل:
نمایش اخطار An error occurred while downloading update file پس از کلیک برروی آپدیت

راه حل: اگر پس از کلیک برروی دکمه‌ی Update با پیام بالا مواجه شدید به این دلیل است که:

  1. فایل لایسنس با فرمت XML در آنتی ویروس Import (وارد) نشده است.
  2. دسترسی به اینترنت وجود ندارد.
  3. لایسنس شما در سایت فعال نیست و یا تاریخ اعتبار لایسنس شما به اتمام رسیده است.

 

پس از بررسی موارد اول و دوم، ابتدا وارد کنترل پنل کاربری در سایت شده و بررسی کنید که اکانت شما فعال باشد. اگر اینگونه نیست بصورت آنلاین اکانت را تمدید کنید. آدرس کنترل پنل کاربری پس از خرید لایسنس برای شما ارسال شده است. اگر اینگونه نیست با ما تماس بگیرید.

اگر اکانت شما فعال است و از وارد کردن صحیح یوزرنیم و پسورد اطمینان دارید، با ما تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کنیم.


{loadposition footer}
{loadposition related-contents}

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *