How to disable metro boot in Windows 8

آموزش غیرفعال کردن بوت مترو در ویندوز 8 و 8.1

همانطوری که مطلع هستید مایکروسافت در ویندوز 8 و 8.1 ، در اجرا کننده‌ی بوت (Boot Loader) تغییر و تحولی اساسی ایجاد کرده و بوت لودر جدید مترو یا همان Metro boot loader را جایگزین بوت لودر قدیمی کرده است.

Metro boot loader از Boot Loader قبلی ارائه شده در ویندوز ویستا و ویندوز 7 پیشرفته‌تر و بهتر است اما زمانی‌که علاوه بر ویندوز 8 یا 8.1 ویندوز دیگری برروی سیستم نصب شده باشد (اصطلاحاً Dual Boot) کمی کار مشکل خواهد بود…

 

زمانی‌که سیستم عامل دیگری در کنار ویندوز 8 یا 8.1 نصب شده باشد و ویندوز پیش‌فرض برای اجرا شدن، ویندوز 8 یا 8.1 باشد، ابتدا باید صبر کنید تا بوت اسکرین ویندوز 8 یا 8.1 بارگذاری شود. سپس ویندوز مورد نظر (اکس‌پی، ویستا یا 7) را انتخاب نمایید. پس از این انتخاب سیستم یکبار ریست شده و ویندوز انتخاب شده بالا می‌آید.

ممکن است این مورد کمی آزار دهنده باشد که شما بوت اسکرین ویندوز 8 را مشاهده کنید، سپس منتظر بمانید تا سیستم ریست شود و ویندوز XP، ویستا یا 7 بالا بیاید.

 

در این آموزش با چگونگی غیرفعال کردن Metro boot loader و سوئیچ به Boot Loader قدیمی‌تر ویندوز ویستا و 7 در ویندوز 8 آشنا می‌شوید.

 


دانلوددانلود فایل پی‌دی‌اف آموزش غیرفعال کردن بوت مترو در ویندوز 8 و 8.1 با حجم 155 کیلوبايت

دانلود دانلود از EasyEDL.ir

دانلود دانلود از Mediafire


  • آموزش بالا در تاریخ 26 آذر 1392 تهیه و بصورت آنلاین منتشر شد و در حال حاضر (در زمان انتشار مجدد مطلب) بصورت فایل PDF در دسترس کاربران قرار گرفته است.
  • هرگونه کپی‌برداری از مطالب آموزشی سایت فقط با ذکر منبع و لینک به پست آموزشی مجاز می‌باشد.

{loadposition footer}
{loadposition related-contents}

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *